צרו עמנו קשר 03-9650469
שירותי הסעות | מאיה טורס

המחויבות שלנו

מחובתנו להמשיך ולהשביע את רצון לקוחותינו ולדאוג להוביל אותם בכבישי הארץ, ברוגע, בנוחות, בהנאה ובבטחה.

בין לקוחות החברה נמנים הארגונים המובילים במשק, המתמידים בשימוש בשירותי הסעות "מאיה תור" לאורך שנים.

 

המשרד להגנת הסביבה קבע שחברת מאיה תור במקום הראשון בשמירה על איכות הסביבה מבין כל חברות ההסעה בישראל

האוטובוסים שלנו

ל 200 האוטובוסים, המיניבוסים והמידיבוסים החדישים והמפוארים שלנו:
מובילים בנוחות – רוצים ליהנות מפסגת הנוחות? קראו על הסעות יוקרה באוטובוס ה-VIP שלנו

מובילים בבטיחות – רוצים לקרוא עוד על בטיחות הסעות מאיה תור? לחצו כאן
מובילים בנעימות
מובילים בשירות

מובילים בחדשנות טכנולוגית – רוצים לקרוא עוד על מובילות הסעות מאיה תור בחדשנות טכנולוגית? לחצו כאן
מובילים בפריסה בכל הארץ ובאירופה

pic about1 בטיחות
"נוהגים אחרת בעסקים"

חברת מאיה תור הסעות פועלת רבות למען המאבק בתאונות הדרכים ,  במסגרת התוכנית "נוהגים אחרת בעסקים וארגונים" אף קיבלה תעודה על היותה חלוצה בניהול הבטיחות במשק הישראלי .
תכנית 'נוהגים אחרת בתובלה  היא מיזם משותף לרשות הלאומית לבטיחות בדרכים ולמועצת המובילים והמסיעי בתחום הסעות.
התכנית, ראשונה מסוגה, כוללת סדרת השתלמויות, המיועדות לחברות תובלה : מהמנכ"ל, העומד בראש החברה ועד אחרון הנהגים. מטרתה ליצור מחויבות להטמעת אקלים בטיחותי תעבורתי בקרב המובילים בתעבורה היבשתית ולהציב אותם בחזית המאמץ המשותף לצמצום מספר תאונות הדרכים והנפגעים בהן  ומניחה את הבסיס להטמעת עקרונות התקן הישראלי ת'י  9301 " מערכות ניהולבטיחות ואיכות של מערך התחבורה".
חברת "מאיה תור" שמה לה למטרה להטמיע את ערכי הבטיחות והשירות באופן כזה שהם יבלטו מתוך העשייה של עובדי החברה ומנהליה ויזוהו בקרב לקוחותיה ובשוק ההיסעים בישראל בכלל, כסימן היכר שלה. השינוי, הוגדר ובוצע כקפיצת מדרגה.
התוכנית החלה בשינוי דפוסי החשיבה בכל שכבות החברה, כל עובד בחברה למד את כל הלוגיקה של התפקיד שלו – מהמטרות ועד הפעולות – מחדש.
 במסגרת שיטות עבודה , נבנו ונערכו קורסים להכשרת נהגי תיירות המשמשים כרענון תקופתי של נהגי תיירות וכהכשרה של נהגים שעוברים לעבוד בתיירות לאחר שצברו ניסיון בתחומים אחרים. חברת מאיה תור עורכת במהלך שנת עבודה מספר הדרכות לעובדיה, בתחום הבטיחות וברענון כלים מקצועיים טכניים, שיפור שירות ונהלים. ההכשרות בתחום הבטיחות הן חלק מתוכנית הבטיחות השנתית של החברה. במסגרת ההדרכות מעמידה החברה לרשות הנהגים מערך של יועצים ארגוניים, מומחי נהיגה ובטיחות וכן את מגוון המיומנויות וכן נעשית פעילות של למידה מהצלחות וכשלונות באמצעות קציני הבטיחות שלה.
שופר הליך קליטת הנהגים , הורחבו שעות המנוחה מעבר להגדרות החוק, הורחבו כלי עבודה ובקרה ומפגשי למידה נערכים אחת לשבועיים על ידי מנהלי הסניפים של החברה, על מנת לבחון את התקלות והבעיות שנוצרו, ללמוד את מקורותיהם ולהפיק מהם שיפורים בתהליכי הניהול והעבודה בכלל.
חברת מאיה תור הסעות עברה שינוי מבני אשר בא לידי ביטוי בהפיכת מחלקת הבטיחות ממחלקה נפרדת, למחלקה עצמאית אשר משולבת אורגאנית בסניפים. כלומר, מתן האחריות הבלעדית לסניף לכל קצין בטיחות בתעבורה, נעשה תוך שמירה על ניהול עצמאי של המחלקה על ידי קצב"ת ראשי ודיווח ישיר למנכ"ל.
 
פעולות נלוות לשינוי, כחלק מיישום שירות ובטיחות
הטמעת עוזר נהג אלקטרוני – ניטור הנהיגה בזמן אמת נעשה על ידי המנהלים הישירים וקציני הבטיחות של החברה, בין היתר לצורך:
  • ניטור בטיחותי של נהיגה
  • מניעת חריגה משעות העבודה המותרות
  • הגברת האחריות של הנהג לנזקים ולדוחות מצולמים.
 
מצלמות רוורס -הוחלט בחברת מאיה תור שכל רכב גדול שאינו מאפשר הפניית מבט לאחור יצוייד במצלמה. החברה התקינה מצלמות רוורס גם במיניבוסים שלה, כאביזר סטנדרטי, על אף שהתקנה אינה מחייבת מצלמות ברכב זה.
יורו 5 –חברת מאיה תור רכשה בשנת 2010, 75 אוטובוסים אשר עושים שימוש בטכנולוגיית יורו 5. הבחירה בטכנולוגיית יורו 5 נעשתה מתוך הכרה של החברה בחלקם של כלי הרכב הגדולים בזיהום האוויר ורצונה להשתייך לאותו חלק באוכלוסיה, אשר פועל למען החברה והסביבה.
פורטל לקוחות –חברת מאיה תור החליפה בשנת 2010 את אתר האינטרנט התדמיתי שהיה לה, באתר דינאמי המשמש גם פורטל ללקוחותיה. לקוחות, בפרט לקוחות מוסדיים אשר צורכים שירותי היסעים באופן יום-יומי, יכולים לקבל גישה ולערוך את הזמנותיהם באמצעות האינטרנט. כמו כן, עובדי מפעלים אשר נהנים משירותי ההיסעים של החברה יכולים להירשם, להימחק או לשנות את שיבוצם בהסעה- בהתאם להסכמים עם המפעלים הספציפיים כמובן.
פורטל הלקוחות מאפשר לחברות ליהנות מגמישות בשעות העבודה של עובדיהן וכן להקטין באופן מאד משמעותי את מספר תקלות ההיסעים.